Spletna stran uporablja piškotke za vašo boljšo spletno izkušnjo. Sprejmete piškotke?

FITNES KLINIKA TEST

S športnim strokovnjakom  se boste  pogovorili o vaši dinamiki na delovnem mestu, s katerim športom se mogoče že ukvarjate in opozorili na zdravstveno stanje telesa. Tako boste izrazili vaše želje in skupaj zastavili realne cilje.
Z merjenjem telesne sestave vam bo strokovnjak odčital odstotek maščobe v  telesu in preveril, kakšno je razmerje z  mišično maso. S pomočjo testnih vaj boste aktivirali male mišice in testirali medmišično koordinacijo, ravnotežje, gibljivost in moč. Z obiskom testne ure boste najbolj sistematično pristopili k vadbi, športni strokovnjak pa vas bo usmeril k programu vadbe glede na vaše zdravstveno stanje, telesne zmogljivosti, želje in cilje.

CORE PROGRAM

Zelo redko pozornost namenjamo najšibkejšemu delu telesa, kjer se najpogosteje nalaga tudi odvečna maščoba in prav ta del telesa najtežje treniramo, oz. ga najraje kar izključimo iz treninga. Žal pozabljamo kako pomembne so mišice trupa, ki dajejo osnovno podporo hrbtenici, zagotavljajo ravno držo, preprečujejo številne deformacije in bolečine, ki se posledično pojavijo zaradi pomanjkanja mišične mase in njene moči. Čvrst trupa nam poleg lepe oblike zagotavlja tudi nemoteno ukvarjanje s priljubljenim športom, bolj učinkovito kurjenje maščob, kajti več kot ima telo aktivne mišične mase, učinkovitejše je izgubljanje maščobnih oblog.  Program je namenjen posameznikom, ki zaradi sedečega dela že čutijo posledice nepravilne drže ( občasne ali redne bolečine v hrbtenici )posameznikom, ki se že ukvarjajo s športom, vendar njihova aktivnost ni celostna   (tek, kolesarjenje, tenis, golf,…)

DIAGNOSTIČNA VADBA

Pogosto se srečujemo z bolezenskimi stanji in telesnimi omejitvami zaradi aktualnih ali preteklih poškodb ter smo omejeni pri gibanju. Posamezniki s težavami se popolnoma izogibajo telesne aktivnosti ali neustrezno trenirajo in s tem zdravstveno stanje še poslabšajo. Številna bolezenska stanja se z ustrezno in prilagojeno vadbo izboljšajo, prav tako poškodovani del telesa po uspešni fizioterapiji nujno potrebuje povrnitev moči v stanje pred poškodbo. Torej zelo pomembno je prepoznati trenutno stanje telesa in že takoj na začetku zasnovati program, ki omogoča hitro okrevanje. Po obisku diagnostične vadbe se diagnoza vadbe posreduje trenerju na vaši priljubljeni vadbeni uri, ki bo program prilagodil v smeri izboljšanja stanja in nadaljnjega napredka. Na diagnostično vadbo vabljeni vsi, ki bi želeli dobiti odgovore o ustreznosti vadbe glede na telesne omejitve.

OSEBNA VADBA

Pogosto je pri vadbi potreben individualen pristop, ko je zaradi določenih omejitev vadba kljub manjšim skupinam onemogočena.  Osebna vadba poteka z izbranim trenerjem izven programov na urniku, zato je tudi dvorana rezervirana le za vas.

V primeru, da vam veliko pomeni druženje s prijatelji in partnerjem, ki postaja vse bolj okrnjeno v sodobnem načinu življenja, lahko trenirate v paru ali manjši skupini do tri osebe. Komajda uspemo vse obveznosti razporediti v urnik in pozabljamo na pomembno socialno noto življenja. Posledično družba postaja individualno orientirana s številnimi psihosocialnimi težavami.

Za vas smo pripravili način vadbe, ko svoj dragoceni čas posvetite sebi, partnerju ali prijateljem ter hkrati naredite še nekaj za svoje dragoceno zdravje. Vadba pri kateri ne potrebujete specifičnega športnega znanja,  predstavlja prijetno druženje in je prilagojena vašim željam in zmogljivostim.

Rezervirajte si ustrezen termin in strokovno vodstvo ter testirajte svoje zmogljivosti ob nesebični spodbudi trenerja, partnerja ali prijateljev.

POWER PROGRAM

Vadbeni trakovi so zelo priljubljen rekvizit za vadbo predvsem zaradi njegove vsesplošne uporabe. Pri vadbi se uporablja teža lastnega telesa in posameznika preseneti na videz enostavna vaja, a izvedba predstavlja pravi izziv. Govorimo o funkcionalni vadbi, pri kateri treniramo telo na način vsesplošne uporabnosti. Z enolično, izolacijsko vadbo ne razvijamo medmišične koordinacije, ki je bistvenega pomena pri razvoju skladne funkcionalne telesne mase. Program zagotavlja zelo zanimivo vadbo z lastnim telesom ob uporabi številnih rekvizitov in je namenjen vsem, ki želijo vaditi bolj intenzivno, mogoče tekmovati s prijateljem na sosednjem traku in s tem dobro pripraviti telo za nove izzive v športu.

KROŽNI PROGRAM 1

Kljub že poznani vadbi, program zagotavlja zelo zanimivo vadbo s pestrim izborom vaj s številnimi rekviziti in vadba poteka po različnih postajah. Izbor vaj in rekvizitov je prilagojen glede na zmogljivost skupine, katera postopoma osvaja vse težje in zahtevnejše naloge. Z menjavo postaj in rekvizitov delujemo na vse motorične sposobnosti telesa ( koordinacija, ravnotežje, moč, gibljivost,…)zato je vadba celostna in zardi pestrosti motivacijsko zanimiva. Krožni trening 1 ja namenjen predvsem začetnikom, ki šele spoznavajo osnove vadbenega procesa in tistim z odvečno telesno maščobo, ker bo intenzivnost nizka do srednje intenzivna ( območje HR 70-75% )

KROŽNI PROGRAM 2

Kljub že poznani vadbi, program zagotavlja zelo zanimivo vadbo s pestrim izborom vaj s številnimi rekviziti in vadba poteka po različnih postajah. Izbor vaj in rekvizitov je prilagojen glede na zmogljivost skupine, katera postopoma osvaja vse težje in zahtevnejše naloge. Z menjavo postaj in rekvizitov delujemo na vse motorične sposobnosti telesa ( koordinacija, ravnotežje, moč, gibljivost,…)zato je vadba celostna in zardi pestrosti motivacijsko zanimiva.

Krožni trening 2 je namenjen posameznikom, ki želijo bolj intenzivno vadbo in s tem pridobiti večjo vzdržljivost v moči, izboljšati aerobno zmogljivost,… Intenzivnost je  srednja do visoke oz. v območju HR 80-85%

TEKAŠKA KLINIKA

Program je namenjen vsem tekaškim navdušencem in tistim, ki bi to želeli postati. Tek je ena izmed najbolj naravnih oblik gibanja, vendar postaja  za naše telo zaradi sodobnega delavnega ritma in posledično številnih deformacij napor ali celo odsvetovan. Tekaška klinika vam nudi pravilen, sistematičen, prilagojen pristop pri treningu teka, s poudarkom na propriocepciji, stabilnosti in moči trupa, krepitvi vezivnega tkiva sklepov, ravnotežja,…Žal prepogosto pozabljamo, kako pomembne so male mišice, ki skupaj z velikimi tvorijo čvrsto celoto in motorične sposobnosti, ki omogočajo nemoteno gibanje. S pomočjo številnih rekvizitov ( ravnotežne deske, flexi bar, XCO trainer, vadbeni trakovi, elastike, žoge, kolebnice…) treniramo telo in ga maksimalno pripravimo na veliko tekaških užitkov.

JOGA

Namen joge je razviti zavedanje in nadzor nad fizičnim telesom, emocijami in umom ter skozi vajo vzpostaviti uravnoteženost in harmonijo znotraj sebe. Z “asanami” ali jogijskimi položaji pomagamo odpraviti energijske blokade v telesu, sprostimo napetosti ter hkrati pridobivamo na moči in gibljivosti. Poleg blagodejnih učinkov na telo, z vadbo prav tako urimo svoj um, saj nekateri položaji  od nas zahtevajo držanje koncentracije, osredotočenje in umiritev misli, ki nam konstantno begajo. Z daljšim zadrževanjem v položaju (predvsem ko nam ta predstavlja izziv), pa istočasno krepimo svojo vzdržljivost in premikamo meje svoje zmogljivosti. Ker pa joga ni samo fizična praksa, so med vadbo mnogokrat uporabljene tudi različne dihalne tehnike, ki pripomorejo k hitrejši sprostitvi ter boljšem duševnem počutju. V času številnih obveznosti, pritiskov in naglice izgubljamo kontakt s samim seboj in pozabljamo na notranje počutje. Joga je odlična oblika vadbe za vsakogar, ki želi izboljšati koncentracijo pri priljubljenem športu, zmanjšati posledice stresa in izboljšati funkcionalnost telesa v smeri elastičnosti in notranje moči.