Spletna stran uporablja piškotke za vašo boljšo spletno izkušnjo. Sprejmete piškotke?

PROGRAMI V FITNES KLINIKI

FITNES KLINIKA TEST
Fitnes klinika test
OSEBNA VADBA
Osebna vadba
CORE PROGRAM
Core program
KROŽNI PROGRAM 1
Krožni program 1
KROŽNI PROGRAM 2
Krožni program 2
POWER PROGRAM
Image
DIAGNOSTIČNA VADBA
Diagnostična vadba

JOGA
Joga
TEKAŠKA KLINIKA
Tekaška klinika
PREHRANSKO SVETOVANJE
Prehransko svetovanje
PROGRAMI ZA PODJETJA
Programi za podjetja
AKTVEN DAN 80+
Aktiven dan 80+

Programi v Fitnes kliniki

FITNES KLINIKA TEST

S športnim strokovnjakom  se boste  pogovorili o:

  • vaši dinamiki na delovnem mestu
  • s katerim športom se že ukvarjate in
  • opozorili na zdravstveno stanje telesa.

Tako boste izrazili vaše želje in skupaj bomo zastavili realne cilje.

Test vsebuje:

  • merjenjem telesne sestave (odstotek maščobe, razmerje z  mišično maso,..)
  • motorične teste s katerimi boste preverili aktivacijo malih mišic in testirali medmišično koordinacijo, ravnotežje, gibljivost in moč.

Z obiskom Fitnes Klinika Testa boste najbolj sistematično pristopili k vadbi, športni strokovnjak pa vas bo usmeril k programu vadbe glede na vaše zdravstveno stanje, telesne zmogljivosti, želje in cilje.

OSEBNA VADBA

Pogosto je pri vadbi potreben individualen pristop, ko je zaradi omejitev vadba kljub manjšim skupinam otežena. Za vas smo pripravili način vadbe, ko svoj dragoceni čas posvetite sebi. Osebna vadba poteka z izbranim trenerjem izven programov urnika Fitnes Klinike, tako je naša dvorana v tem času rezervirana le za vas.

Zaradi hitrega načina življenja velikokrat ne uspemo vseh obveznosti razporediti v urnik in pozabljamo na pomembnost socialne note življenja. Naša družba tako posledično postaja individualno orientirana s številnimi psihosocialnimi težavami. V primeru, da vam veliko pomeni druženje s prijatelji in partnerjem, lahko trenirate tudi v paru ali manjši skupini do tri osebe.

Vadba pri kateri ne potrebujete specifičnega športnega znanja, predstavlja prijetno druženje in je prilagojena vašim željam in zmogljivostim. Rezervirajte si ustrezen termin in strokovno vodstvo ter testirajte svoje zmogljivosti ob nesebični spodbudi trenerja, partnerja ali prijateljev.

CORE PROGRAM

Zelo redko pozornost namenjamo najšibkejšemu delu telesa, kjer se najpogosteje nalaga tudi odvečna maščoba in prav ta del telesa najtežje treniramo oz. ga najpogosteje izključujemo iz treninga. Mišice trupa, medeničnega dna in naša prepona dajejo osnovno podporo hrbtenici, zagotavljajo ustrezno držo telesa, preprečujejo številne deformacije in bolečine. Čvrst trupa nam poleg lepe oblike zagotavlja tudi nemoteno ukvarjanje s priljubljenim športom ter bolj učinkovito kurjenje maščob.

CORE program je bazični program Fitnes Klinike, namenjen posameznikom, ki zaradi sedečega dela že čutijo posledice nepravilne drže (občasne ali redne bolečine v hrbtenici, vratu, ramenskem obroču, kolkih,..). Uči nas osnov iz katerih lahko kasneje varno nadaljujemo v intenzivnejših vadbenih programih.

Prav tako je CORE program namenjen posameznikom, ki se že ukvarjajo s športom, tako rekreativno kot profesionalno, vendar njihova aktivnost ni celostna (tek, kolesarjenje, tenis, golf,…). Predstavlja učinkovit podporni program za izboljšanje uspešnosti.

KROŽNI PROGRAM 1

KROŽNI PROGRAM 1 zagotavlja zelo zanimivo vadbo s pestrim izborom vaj in rekvizitov. Vadba poteka po različnih postajah. Z menjavo vaj delujemo na vse motorične sposobnosti telesa (koordinacija, ravnotežje, moč, gibljivost,…), kar nam zagotavlja celostno obravnavo, pestrost rekvizitov pa dela vadbo motivacijsko zanimivo.

Izbor vaj in rekvizitov je prilagojen glede na zmogljivost skupine, katera postopoma osvaja vedno bolj zahtevne naloge. KROŽNI TRENING 1 je namenjen predvsem začetnikom, ki šele spoznavajo osnove vadbenega procesa in tistim z odvečno telesno maščobo, saj je intenzivnost nizka do srednje intenzivna (območje HR 70-75%).

KROŽNI PROGRAM 2

Tudi KROŽNI PROGRAM 2 predstavlja zanimivo vadbo s pestrim izborom vaj rekvizitov. Vadba poteka po različnih postajah, izbor vaj pa je prilagojen glede na zmogljivost skupine, katera postopoma osvaja vedno bolj zahtevne naloge. Zagotavlja nam celostno obravnavo, pestrost rekvizitov pa dela vadbo motivacijsko zanimivo.

KROŽNI TRENING 2 je namenjen posameznikom, ki si želijo nekoliko bolj intenzivne vadbe in s tem pridobiti večjo vzdržljivost v moči in izboljšati aerobno zmogljivost. Intenzivnost je srednja do visoko intenzivna (območje HR 80-85%).

POWER PROGRAM

Z enolično, izolacijsko vadbo na fitnes napravah ne razvijamo medmišične koordinacije, ki je bistvenega pomena pri razvoju skladne funkcionalne telesne mase.

POWER PROGRAM zagotavlja zelo zanimivo vadbo z lastnim telesom ob uporabi številnih rekvizitov, predvsem prostih uteži in je namenjen vsem, ki želijo vaditi bolj intenzivno, mogoče tekmovati s prijateljem in s tem dobro pripraviti telo za nove izzive v športu.

DIAGNOSTIČNA VADBA

Se na katerem od naših programov srečujete z omejitvami? Ne veste, ali so vse vaje, ki jih izvajate, primerne za vas in se želite še dodatno posvetovati?

To lahko storite na DIAGNOSTIČNI VADBI, ki je namenjena dodatnemu svetovanju o vašem stanju telesa in nadaljnjim nasvetom za telesno aktivnost. Po obisku diagnostične vadbe se napotki za vadbo posredujejo trenerju na vaši priljubljeni vadbeni uri, ki bo program prilagodil v smeri izboljšanja stanja in nadaljnjega napredka.

JOGA

Namen joge je razviti zavedanje in nadzor nad fizičnim telesom, emocijami in umom ter skozi vajo vzpostaviti uravnoteženost in harmonijo znotraj sebe.

Z asanami ali jogijskimi položaji pomagamo odpraviti energijske blokade v telesu, sprostimo napetosti ter hkrati pridobivamo na moči, gibljivosti ter koordinaciji telesa.

Poleg blagodejnih učinkov na telo, z vadbo prav tako urimo svoj um, saj nekateri položaji  od nas zahtevajo držanje koncentracije, osredotočenje in umiritev misli, ki nam konstantno begajo. Z daljšim zadrževanjem v položaju (predvsem ko nam ta predstavlja izziv), pa istočasno krepimo svojo vzdržljivost in premikamo meje svoje zmogljivosti.

Ker pa joga ni samo fizična praksa, so med vadbo mnogokrat uporabljene tudi različne dihalne tehnike, ki pripomorejo k hitrejši sprostitvi ter boljšem duševnem počutju. V času številnih obveznosti, pritiskov in naglice izgubljamo kontakt s samim seboj in pozabljamo na notranje počutje.

Joga je odlična oblika vadbe za vsakogar, ki želi izboljšati koncentracijo pri priljubljenem športu, zmanjšati posledice stresa in izboljšati funkcionalnost telesa v smeri elastičnosti in notranje moči.

TEKAŠKA KLINIKA

Program je namenjen vsem tekaškim navdušencem in tistim, ki bi to želeli postati. Tek je ena izmed najbolj naravnih oblik gibanja, vendar postaja za naše telo zaradi sodobnega načina življenja napor.

TEKAŠKA KLINIKA vam nudi podporen program vašim tekaškim treningom. Predstavlja pravilen, sistematičen in prilagojen pristop pri treningu teka, s poudarkom na propriocepciji, stabilnosti in moči trupa, krepitvi sklepov in izboljšanju ravnotežja.

Žal prepogosto pozabljamo, kako pomembne so male mišice, ki skupaj z ostalimi tvorijo čvrsto celoto in omogočajo nemoteno gibanje. S pomočjo številnih rekvizitov (ravnotežne deske, Flexi Bar, XCO Trainer, koordinacijska lestev, žoge, kolebnice…) lahko svoje telo pripravimo na veliko tekaških užitkov.

Prehransko svetovanje

Ali že leta neuspešno hujšate in skoraj ni diete ki je ne bi preizkusili? Od vsega tega pa imate le še več odvečnih kilogramov ali pa celo težave z zdravjem?

Prehrana in vadba morata biti prilagojeni vašemu telesu, zato vam še tako dobro prodajani “šablonski” jedilniki in programi vadbe navadno ne zagotavljajo rezultatov. Verjetno vam ob velikih obljubah nihče ni povedal kako škodljive so lahko diete, ki so za vaše telo neustrezne.

Za vas smo oblikovali tri programe:

UVODNO PREHRANSKO IZOBRAŽEVANJE
NAPREDNI PREHRANSKI PROGRAM
PREHRANSKA TERAPIJA

Ali ste vedeli, da pri neustreznem načinu izgubljanja telesne teže najpogosteje izgubljate mišično maso, ki je nujno potrebna, ne samo za lepo oblikovano, ampak predvsem zdravo in funkcionalno telo?

Pomanjkanje gibanja, nezdrava in neustrezna prehrana v kombinaciji s stresom danes spremljajo vse več posameznikov. Zasičenost naših urnikov in pomanjkanje časa izpostavljata šibkost posameznika, da posega po energetsko prazni in zdravju škodljivi prehrani. Porast bolezni sodobnega časa kot so sladkorna bolezen tipa 2, srčno-žilne bolezni, visok krvni tlak, povišan holesterol, rakava obolenja, depresija, idr. zmanjšuje zmogljivost pri delu in priljubljenemu športu ter znižuje kvaliteto življenja.

Si želite drugačnega pristopa in dolgotrajnih rezultatov?

V Fitnes Kliniki by Urška zagovarjamo individualen pristop s poudarkom na zdravju. Programe, ki jih ponujamo, odlikuje visoka strokovnost, združena v celostno obravnavo posameznika. Vključujejo tako navodila za telesno aktivnost kot prehransko svetovanje, ki ju prilagodimo vašim telesnim značilnostim, starosti, spolu, tipu delovnega mesta, predhodnemu ukvarjanju s športom, torej vašemu celovitemu načinu življenja.

Veliko število posplošenih in zavajajočih informacij nam otežuje izbiro ustreznega načina izgubljanja telesne teže. Glavni cilj našega programa je ozaveščanje, da se spremembe na telesu ne zgodijo v nekaj dneh ali tednih in da čudežnih dodatkov k prehrani, ki bi nudili hitre rezultate brez škode na zdravju, ni. Pretirano odrekanje določenim vrstam hranil je za telo stresno in zdravju škodljivo. Za trajno spremembo pa je poleg ustrezne vadbe, prilagojene vašemu telesu, potrebno spremeniti tudi marsikatero razvado in navado.

Večina posameznikov z odvečno telesno težo je obravnavana enako, ker je tak pristop enostavnejši in lažji.  Temu primerni pa so tudi rezultati.  Kompleksnost posameznika zahteva ravno obratno, individualno obravnavo. V našem programu torej pristopamo drugače. Temeljimo na strokovnosti in upoštevanju potreb posameznika.

Celostno obravnavo posameznika izvajamo:

  • Ekipa Fitnes Klinike, ki jo sestavljamo diplomanti Fakultete za šport, Univerze v Odlikujejo nas dolgoletne izkušnje s področja treniranja človeškega telesa.
  • Dr. Urška Bukovnik, ki nudi strokovno podporo z znanjem biokemije in športne prehrane.

Odlikuje nas visoka strokovnost in pristop, s  katerim vam pomagamo pri spreminjanju slabih navad in doseganju trajnih rezultatov. Ti se bodo pozitivno odražali na številnih področjih vašega življenja.

UVODNO PREHRANSKO IZOBRAŽEVANJE

Posvetovalni sestanek * (30 minut) in prehransko izobraževanje ** (1 mesec)

NAPREDNI PREHRANSKI PROGRAM

Posvetovalni sestanek * (60 minut) in priprava individualnih jedilnikov (4 tedni – po dnevih)

PREHRANSKA TERAPIJA

Posvetovalni sestanek * (60 minut) in Prehranska TERAPIJA  *** (1 mesec)

* POSVETOVALNI SESTANEK vključuje pogovor z nasveti (30 ali 60 min), vprašalnik o prehranjevalnih navadah, rezultatov ostalih analiz/meritev in svetovanje.

** PREHRANSKO IZOBRAŽEVANJE je sestavljeno iz nasvetov glede nakupovanja hrane, priporočil o sestavi obrokov in izbiri hrane ter nasvetov o pogostosti obrokov, posebno ko gre za usklajevanje prehrane s fizično aktivnostjo.

*** PREHRANSKA TERAPIJA služi kot preventiva pred boleznimi, dopolnilo in/ali pomoč posameznikovi obstoječi klinično terapiji ali zdravljenju, pomoč pri odpravi širšega spektra težav vezanih na prehrano (glutenska, laktozna intoleranca,..) ali kot pomoč pri izboljšanju delovanja imunskega sistema.


VSI TRIJE PROGRAMI VKLJUČUJEJO:

  • Začetno in končno merjenje telesne sestave
  • Priporočila za telesno aktivnost

Programi za podjetja

PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU

Fitnes klinika se zavzema za klinični pristop do telesa, ki je prilagojen potrebam sodobnega človeka in ob pomoči športnega strokovnjaka omogočamo učinkovito gibanje, razumevanje telesa in njegovih potreb po zdravi uravnoteženi prehrani ter zmanjševanju stresa.

Neaktiven življenjski slog pa za sabo pušča številne negativne posledice tako na našem fizičnem telesu kot duševnem zdravju. Ko temu prištejemo še pogosto izpostavljenost stresnim situacijam, dobimo dobitno kombinacijo fizičnih, doživljajskih in psihičnih ter socialnih motenj. Sodobni čas tako prinaša novo razumevanje zdravja, ki v formulo vključuje predvsem individualno odgovornost. Na svoje zdravje z odgovornim ravnanjem pomembno vpliva posameznik sam, poleg tega pa lahko veliko prispevajo tudi delovne organizacije, ki spodbujajo zaposlene k zdravemu življenjskemu slogu, gibanju in zdravi prehrani.

Podatki o ekonomski upravičenosti programov promocije zdravja na delovnem mestu kažejo na visoko donosnost tovrstnih programov. Evropska agencija za varnost in zdravje pri delu navaja, da vsak vložen evro v promocijo zdravja na delovnem mestu povrne 2,4 do 4,8 evra prek zmanjšanja stroškov bolniške odsotnosti, fluktuacije, višje produktivnosti in drugih učinkov. Klinični inštitut za medicino dela, prometa in športa (UKC Ljubljana) navaja, da se lahko med udeleženci programov promocije zdravja odsotnost z dela zmanjša za 12 do 36 odstotkov, Evropska agencija za izboljšanje življenjskih in delovnih pogojev Eurofound pa med koristmi programov promocije zdravja navaja zvišanje produktivnosti za do 20 odstotkov.

V Fitnes kliniki smo za promocijo zdravja na delovnem mestu pripravili naslednje vsebine, ki jih vodijo izključno diplomanti Fakultete za šport oz. kineziologi;

PROGRAMI VADBE V FITNES KLINIKI

Omogočajo individualen pristop do posameznika in prilagajanje programa morebitnim zdravstvenim omejitvam, kajti programi potekajo v manjših skupinah od 3-8 vadečih. Programi se razlikujejo po intenzivnosti in ciljnemu delovanju, ampak pri vsakem programu veliko pozornost namenjamo najšibkejšemu delu telesa – trupu. Vadeči lahko pred pričetkom vadbe izmeri telesno sestavo ( %maščobe, mišična masa v kg, %vode v telesu, visceralna maščoba, presnovni proces,...), se posvetuje s strokovnjakom o morebitnih željah po večji zmogljivosti pri priljubljenem športu,...

AKTIVNOSTI NA DELOVNEM MESTU

Pripravili smo program telesne aktivnosti na delovnem mestu, ki predstavlja celosten pristop do vas in vašega zdravja, predvsem pa možnost vsakdanje interakcije s strokovnjakom, ki sta mu gibanje in zdrav način življenja blizu.
Program bi potekal v obliki 10 – 15 minutnih aktivnih odmorov na vašem delovnem mestu, usmerjenih v aktivacijo in raztezanje mišic na katere sedeč položaj slabo vpliva ter različne relaksacijske in kognitivne tehnike za zmanjševanje posledic stresa.
Ker sta individualna obravnava in klinični pristop še vedno lastnosti, ki nas oblikujeta in katere zagovarjamo, bodo aktivnosti prilagojene vašim potrebam posameznega dne.

DELAVNICE OZ. PREDAVANJA V SMERI IZBOLJŠANJA IN OHRANJANJA ZDRAVJA

z vsebinami:

  1. PREMAGOVANJE STRESA NA DELOVNEM MESTU
  2. FUNKCIONALNO TELO IN ZAVEDANJE TELESA
  3. PRIPRAVA ZDRAVIH OBROKOV IN POMEN URAVNOTEŽENE PREHRANE
  4. SOOČANJE Z DEFORMACIJAMI TELESA KOT POSLEDICA SODOBNEGA NAČINA DELA
  5. ...

»TEAM BUILDING« VIKENDI

z vsebinami za ohranjanje zdravja in zmanjševanje stresa

TELESNA PRIPRAVA IN NASVETI

za športne dogdke, ki se jih udeležujejo vaši zaposleni.

Program Aktiven dan

AKTIVEN DAN

PROGRAM AKTIVEN DAN je inovativna oblika dnevnih aktivnosti za starejše od 80 let, ki bivajo v domačem okolju in se zaradi različnih ovir ne morejo zadovoljivo udeleževati aktivnosti zunaj doma, potrebnih za vzdrževanje ustrezne kakovosti življenja.

Aktiven dan poteka dva do trikrat na teden v vseh DEOS centrih starejših po Sloveniji. Strokovno je nadzorovan in voden s strani trenerjev Fitnes Klinike. Kljub temu, da program poteka v skupini, je naravnan individualno – trener najprej presodi starostnikovo stanje in skupaj določita cilje.

Sestavljen je iz niza povezanih aktivnosti:

  • Jutranji klepet ob kavi ali čaju
  • 30-minutno uvodno izobraževanje o ciljih dnevnih aktivnosti in pomembnosti aktivnega in zdravega življenja v starosti
  • Ura telesne vadbe
  • Ura delavnic kognitivne vadbe
  • Kosilo

Dolgoročno program zagotavlja starostnikom boljše psiho-fizično stanje, kar jim omogoča, da lahko dlje časa kakovostno bivajo doma, neodvisno od (nujne) pomoči svojcev. Na željo udeleženca lahko organiziramo tudi prevoz od doma do aktivnosti in nazaj.

Fakulteta za šport Univerze v Ljubljani je program Aktiven dan prepoznala kot kvaliteten in udeležence programa vključila v sodelovanje v raziskavi o učinkih aktivnega življenjskega sloga v starosti. Raziskava je potekala od začetka marca do konca maja 2017 v sodelovanju Zavoda aktivna starost, Fitnes klinike, družbe DEOS in Fakultete za šport. Strokovnjaki Fakultete za šport so pred začetkom raziskave ocenili začetno stanje udeležencev, ga ves čas spremljali in podali oceno po zaključku trimesečnega obdobja. Udeleženci so nad napredkom navdušeni, prav tako pa so z napredkom vadečih zadovoljni tudi trenerji.

Več o programu Aktiven dan za aktivno starost

Vodno mesto Atlantis
Šmartinska 152
1533 Ljubljana
Tel. 041 367 441
urska@fitnesklinika.si

 

Sedež podjetja:
FITNES KLINIKA
strokovno svetovanje D.O.O.
Jagnjenica 25a
1433 RADEČE
DŠ 74576640
Fitnesklinika na Facebooku
Fitnesklinika na Instagramu
©2018 Fitnes klinika Vse pravice pridržane